Contact me:

Contact me: dressedrock@gmail.com

Friday 30 August 2013

Inspiração...

Olá! Hoje vou postar algumas imagens de um site onde eu costumo tirar algumas ideias e ver quais as tendências. O link do site é: lookboook.nu  , probavelmente conhecem e espero que gostem das minhas escolhas!
Hey! Today I decided to post some pictures from a website where I usually found some really nice outfits for me to get inspired and to see what is fashionable right now. The website's link is: lookbook.nu, probably you already know it. So I hope you like the pictures I chose!
 

5preview Jacket, Choies Skirt, Beara Beara Bag, Georgia Rose Boots, 2hand Hat, Weekday Top 


Bershka Crop Top, Alexander Mcqueen Bag, Choies Skirt, Daniel Wellington Watch 

Chicwish Lace Top, Wowvintage Sunglasses, Persunmall Necklace 


Sheinside Jacket 


H&M Pants, Ann Taylor Shoes, Pixie Market Top, H&M Necklace, Furor Moda Sunglasses 


Mango Leather Jacket 


Farah, Zara Trousers 


 

Beijinhos
Kisses

3 comments:

  1. A-DO-ROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO
    beijinhos fofos ;)

    ReplyDelete
  2. Eu gosto bastante de visitar o lookbook e gostei das tuas escolhas :)

    beijinho

    ReplyDelete